Sunday, August 07, 2011

Sazzy Falak & Zahiril Adzim( Zahiril Adzim & Sazzy Falak) :D

Assalamualaikum! Hai ^.^

Semua benda yang kita lalui hari-hari pun, no matter how plain is that, how bit is that thing, saya still rase, kita patut tuliskan semua tu dalam log book kita. Pernah sekali saya tanya kawan saya, mampu tak kita coretkan or lakarkan semua kenangan manis kita semua sama-sama dulu,kini selamanya dalam satu buku, then bila rase rindu tu datang, kita boleh selak balik helaian demi helaian buku tu, tanpa tertinggal satu pun! I would love to have that book!

Cantik kan die ni

Sazzy Falak a mommy of two twin princess, Iman and Tiara,

Bagi saya die ni memang natural beauty, memang artis orang natural beauty, nak-nak Sazzy Falak ni mixed kan. Suke sangat tengok die berlakon. Ok, tapi kalau muke die jadi pontianak memang xcntik -.-' Ok.finme. Cerita TAAP ni memang KELAKAR! Kalau duration cerita ni 100mins, 60minit tu memang tergelak je la wey. Dah tengok malam-malam, time orang dah nak tidur, gelak sorang-sorang memang hobi saya sekarang. Mad payad kat bawah xtidur lagi, dah panjat tangge sebab dengar auntychik mengilai. hahaha. Mengilai tu term untuk pontianak ye. Auntychik ketawa.sahaja. 

Baiklah. Hero cerita ni.
Cair dah -__-'



Ok. Start kenal pelakon machogile ni time cerita Kami.tu. Ade liyana jasmay sume-sume. Sangat gile okeh. Die jadi pusher. Hensem xingat punye. Ok dah. Saya sangat terkejut, die bertunang dengan Sheira Ayub. Ok. Congrats. Pengacara MyTV3. If I'm not mistaken, die ni ex-gf Kamal Adli*Ok.No gossip please* .Look, bagi yang tak tahu, Zahiril ni ade blog. Rajin-rajin pergila bace, die sangat puitis, he wrotes books. Penulisan die saya kurang faham. Sebab SANGAT puitis macam A. Samad Said ok. Hah! Sastera sungguh! Dari tadi pikir what's the word. That's it!! SASTERA. Dah lame bace blog die. Since minat die cerita Kami tu. Tapi sebab TERLALU sastera, penulisan die bermaksud. I mean ade cerita yang nak disampaikan. Tapi in a way, his blog teach me how to READ literature writings la in Bahasa Melayu. Hehe..

Cutenye sazzy pakai hemlet helmet *_*



Gelakgulingguling ^.^







Baiklah. Just nak cakap, cerita TAAP ni BEST ok! Next? Love, Nora. :D

p/s : memang kalau tak tulis title awalawal memang xingat terus tekan publish =__='
Till then, x0xo.

No comments: