Thursday, December 02, 2010

Title-Less :)

Salam alls.. Semalam, secare rasminye I've completed my fifth semester. Kire punye kire. There's only 3semesters left for me to officially graduated from uni with Computer Science degree. Selalu sgt ckp psl uni skunk nih kt belog kan? Well, I'm a bit excited about this. "Simple step to happiness" :) Career world for me is just a bit more steps ahead. InsyaAllah. So. Feel the excitement?

Still? I'm a bit confused. Dah grad nanti nk keje ape? Hehehe.. Sorry lah kan. Ayat xnk mcm org xde vision plak kan. Masalahnye. Xkan nk jdi programmer? Confirm xlah kan..Hehehe.. Erm System analyst? Hakhak. Geli bulu keti I taww...Bukak nursery jage baby pn best! jadi cekgu pun best gak. Tape2 nanti dah grad baru pk..

Ala.. Xpe. Yang pling penting! nak grad cepat. Nak keje ( keje lah pape pun :)) Best x korang keje? Mcm kakak2 I. best. Hujung bulan dpt gaji!

Later2 kite borak2 ag eh... Nak g mkn!! Dinner alls??

2 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu..mau grad cepat2 juga..eheh

ubabe said...

hehehe~yeah!!! high five!