Monday, December 13, 2010

Kalau bosan atau Gelisah Banyak2kanlah Recite Al-Quran~Hati Pun Boleh Tenang :) InsyaAllah~

Assalamualaikum w.b.t alls.
Saye tahu saye jarang online. Life dirumah pack with house chores :)
Jage baby, makan, tido, tidokan baby, mandi, tv, kuar jalan2, laptop tatau ktne :p
Hehe..Excuse my mistake :) Saye dah abaikan awak wahai belogku. I'm sorry. Janji xbuat lagi. A tip from my friend to keep up the hard work for blogging :) Peaceee~



  • Try typing your blog's url address on your address bar. You'll have the spirit to blogging as well as to blogjalan :)
  • Thank you.



Well, dah lame xberbelog. Ekceli, semalam, I went to kakngah's bff's engagement ceremony :) dekat Sikamat,Seremban. Macam bese lah, teringin plak nk bertunang. Gatai. Well again, I,kakngah, mena, and kawan kakngah kak mira bertolak from kajang aroun 9.32am. I drove from kajang. Sampai Seremban 9.50am. K.Che qam which is kawan kakngah tu tgh makeup! I like sesi mekap2... Tunggu je n usha je abang andam tuh mekap. Love the lipstick color and the eyeshadows :)

Cantik. The outfit simple, ade veil kaler itam. Ade bunge kt atas tudung.
Theme : bloodish red (lol! teke je kaler die, sile translate melayu :P)
Cantik jugak wt simple but nice cmtu.
When is my turn? Bile tanye En.Boipren, die kate xmau tunang. Lambat lagi je nk plan.
Degree die pun baru sem3 . Huhu. Ok. Fine.
Tapi die kate kalau nk tunang, buat on the same day nikah :))))
Nak1000x!!
Drop It Beb!!

Ok.

Lepas tapis2 gambau, inilah hasilnye :)


In the making of :)

With the hantaran :)

My skill :)

With her BFF *is a bestfriendforever* lol! Macam org tatau. Ngok!

Si tunang lelaki yang shy2 cat :P

Tonggeks :)

Skill2.


Bye2 Kak Che Qam! Congrats :))











Anyways, for the latest of me, ermm sgt malas nk upload. Teruk kan saye :(.
Those gambar time jumpe azian kt guardian,alamanda,
time kakngah sent me to Nilai for the last time in semster5, latest gambar(taken 2days ago) my dearest baby yang transforming kepade lebih and extra active :)




Another pictures :)
Korean BBQ Chicken, Metro Point Kajang.

Cantik seat die -pink- suke amek port kt cni :)


I ordered for this one. Xhengat name.Pelik. Big portion jugak la..

This one kaftan. Kali ni pink! Cantik. Ni la yang hampir beli ari2 tapi yang nih lagi sgt singkat.
seems like I nih tinggi lah sgt :(

Love it so much! Well~ The color also made me crave for it~
My only baby. Grow up well bersame ME :)

GERAM.
Azian. Perfect employee. Sangat 'rajin'. Hik! Rajin lah~ Ok.




Well. Thats all. My whole semester break up till now 00:20 midnight. Blogging while texting :) Dec, 13 2010 .

Till then. Salam.





Love,
ummuhabibahmohdhilmi.



2 comments:

ezzati said...

haha.kt dok bg u tips for blogging, but me myself tak buat pon.act, kt dah bniat nk off je blog tu coz da ramai yg tau.my bf pon tau.so,x best ah nak mencarot.kt da tuka another blog.klik kat my new prof ni je oke? hihi.^^

ubabe said...

lol~well.... xboleh lah klau bf tau? xthrill?