Thursday, October 28, 2010

Terlanjur.

Sakitnye putus cinta kn.. Divorced?Sedihnye hilang org yang kite syg..Rase betrayed? Mungkin la.. Xtau~Pernah lah putus dulu sekali..Xingat dah rase die ape..Tp komfem xmanis cam gule2 lah..;P Been reading my friend's blog.. :( Kesian die kn.. Love you syg..As if you can forget him..Be the one that I used to know~Happy..Chill je sentiase.. Penat betul break-off ni kn..Hati xgembire.. Well.. Girls.. Orang kate having a relationships nih ibarat carik penyakit. Lagu Rossa "Terlanjur mencintaimu" terngiang2? Xpun sedih gile kalau b/off pastu denga lagu tu.. Hehe..Senang cite, bak kate a friend of mine, sume lagu sedih boleh leleh..hehehe... Ceritera CHINTA.. Best kan cte pasal nih?? Best ke? Buat novel?? Errr...Blogging is one of the way to enhance skill to be a writer. Eh? I think so..
ehsan pakcik google
Berbalik kepada 'Sakit' kan, takut lah nk lalu thru sume tuh ;( Mintak jauh~I xnk ..Tp as it have been written as our fate, we can do nothing right? So..Praying is the last resort.. How to kekalkan hubungan? (hubungan yang halal la ofkos) Buat mase sekarang, halalkan ape yang HARAM. To be specific, what would be the best choice? I know YOUR answer.. Okay I am no one.. Hambe Allah yang sentiase leka,lalai,alpa,lupe and sentiase melakukan dosa.. But we do hope that ALL of us can be the best HAMBA ;'( Pray for the better..Aminnn Ya Rabbal 'Alamiin...

*********

Leave the topic for a while..So?What's up?
Been a while since I dropped my last post actually. Been very2 bz.. aka * damn bz * Izin bicare...teeehee.. At last all my busy-ness had come to the end.. NOKTAH. Still I do have 1 huge thing before enjoying my semester break... EXAM :( Its been a long walk lah orang kate after I've been through this 14weeks of lecture. Now? Full-time-study lah kn...errrr...errrr... Boleh kot buat something else other than study during this 3weeks study leaves? Ngeee...Izinkan saye *lg sekali* I already planned for the whole 3weeks, I will be in Nilai, studying..derrr..Balek rumah as usual, weekends ;) Please.. Do hope that I will be tough ;( Mean for the exam ..


FOR ALL MY CLASSMATES...
GOOD LUCK.. "WARNE TERBANG" OKAY ALLS..

LOVE YOU GUYS...
FROM ME, YANG XCANTIK~
~BEBAMOHDHILMI~

No comments: