Thursday, October 14, 2010

42 Hari

**xbleh bela nk update belog kt campus**L-O-S-E-R la beba**
Saye wonder la..How can an egg cycle changing from 28days to 42days?What is the different? Have u ever think of that.. Bese je dnga ayt " Ala..period lmbt la..". Tp penah x ever cross ur mind telur life cycle 42days? Kan normal is 28days... Okay..Hormones disorder.. Betul ke doctor2 sekalian?

I dah diagnose smlm because of the ke"bz"an yang melampau lately, and I can feel the tense, I demam dgn tibe2, sakit kepale and doc might diagnose I migrain**xmau!!!xmau** I sakit kepale sbb tension ok...AND!! because of that jugak my egg life cycle jdi *abnormal*

Okay, main point bukan nk cte psl period life cycle or wutever.. Next week nk g PD lg!! Tp yangh xbestnye I akn pegi the same place as before. Tp this time I'll go with all my coursemates, to PERMAISURI BEACH RESORT, PORT DICKSON :) To all my fanss, if u all nk jmp I nanti just go and say HI :) **OKAY BEBA POYO**

You all nk tau x? Kalau I tgk pantai, mlm2,bunyi ombak.. I teringin nk jln berdua2an berpimpinan tangan dengan suami I suatu hari nanti~ Cliche kn?Kan? But seriously, I xsbr nk wt cm2 nanti.. Sbnr2nye ade ke org wt cm2? Ade kan?Kn?Kn? Ok2.. I'm one of them InsyaAllah..

30hb ni dah start cuti before exam. I exam sem ni 4hari je. 5papers.

24/Nov : Network Security
30/Nov : Cyber Law
01/Dec : Operating System
02/Dec : Audit & Muamalat

Lepas tu MERDEKA!!!!!! Untuk sem ni je la.. This week and last week byk dpt marks for test. Alhamdulillah~ Ummu, ingat umy ckp, "Belaja rajin2.. Usaha biar lebih, kalau org lain boleh dpt,kenape ummu xboleh?" Selalu ulang ayt same kn.. Usaha org lain ikut org lain punye kemampuan. Beba? Ikut kemalasan? Oh..x..x..x.. Semua org boleh berjaye. Beba ni MALAS yang lebih. Nak jugak rase dpt DL mcm jeda,hanna,mazida,teha dll.. Cube sikit rase die cane. Manis ke xmanis. Rase pakai lidah bkn pakai hati~ Pe ni beba merepek??? Tolong berhenti sekarang..

Cuti sem nanti dah janji nk dating ngan awak...Yea la..Awak tu...Jgn wt2 lupe plak yea...

Kay..Now mood nk enjoy~ Presentation cyber law ngan OS in progress. Assingnment Audit xstart lg.. Hbis sume assignments, tgl mood exam..Study dah kne start..Ececececeh~ Malu je ngan korg..Yea la korg yang tgh bace I membebel ni... Boleh je dpt mood enjoy byk2 kali pn.. Tp umy xsuke enjoy2 sgt..Nanti leka.. Ok2.. X enjoy sgt.. Sikit2 je..

K la..Love all~

No comments: