Tuesday, October 05, 2010

Scared Enuff To Make Me? **Sile sambung ayt tidak kurang dr 15 words**

The movie was scared enuff to make me stay here for tonight~ Ngeee.. *Sile lah bertanye where am I*

I'm here. At Maria's, Fatonah's, Dina's & Ano**hehehe..m using the terms from law okay..for those xtaw.. "Ano" is for "anothers"**.. Cte mengarut memg cm2. Tp I still mampu stay up late..

This post was written while I'm waiting for my Cat pillow from Dina&FiqaAmri.. Maria? Fatonah? Already in their dreams~ Sweet dreams you two. Sleep tight~

This is my 2nd entry KOT for today~ Huhuhu..apesal? Jiwa kacau?? Jiwa kacau la tu.. Xmo ngaku plak.Huh!! Hmmmm... Xmaw2..Nape jiwa kacau2 ni..ishh~ babab kang.. Research proposal xsiap lg.. tgk sume org wt dgn TEKUN..Saye ulang..TEKUN yea kawan2.. Beba? Ape de? Habuk pn ade...Hahaha..Ade ye..bkn xde.. I'm in half way la baru~ So? Mlm nih? Supposedly I'm writing the proposal tonight, but Here I am.. :) **mcm terdenga2 lagu Here I Am si Bryan Adams tuh kt tinge I**

Talked to DURRAAFIFAHFADZILAHSUHAIMI thru ym just now.. Before she went to have dinner with En.Fik. We talked. IMISSHERSOMUCH.. Just figured that she did read my blog!!! Yipppiee!!! Baby..I tulis name u bagi u kembang ckit okay.. Bkn2.. Sebab die bz..So dah lame xleh nk borak cm td..Ngee..


Looking forward untuk JUMAAT smpi sbb I'm going home! Fayyadh tunggu unty k syg~ I miss my rumah-gula-rumah soo much! Byk la esaimen to be submitted..Tp nk wt cane..Jgn biaukan diri anda diselubungi ESAIMENSS yah..

Esok ade jamuan raye FST kt foyer.. Dah n hbs raye kot weh~ Nite2~ Sweet dreamz beba**Kesian xde org nk wish nunite, En BF mst penat lps rehearsed convo kt PICC td smpi xde lgsg kelihatan walau sekeping msg mlm ni ;(**


love,
beba xoxo


2 comments:

Unknown said...

kite kawan dah lebeh 4 tahun..
but beba dear,
u maseh xtau eja name sy dgn betol!!!!! :(

ubabe said...

i'm sorry awk~ how to make up?? jom meetup~ yipppieee~ jgn lupe date kte~ I found ur BLOG!!!!hahaha..sorok kn...xgtau pn ;) I dah jmpe~