Thursday, January 13, 2011

Apekah Yang Ade Dalam Hati Manusia? Entry ini julung2 kali Nye Saye Tulis. Maaf Salah Silap. This Is The First And The Last :)

Dah berzaman bertahun aku denga ko ckp nk ignore nk ignore. Tapi sampai sekarang sape yg xhabes2 mengadu domba dlm belog kau nan tercinta? Memang xleh ignore kan? Dari dulu kan? Memang bongok lah kan. Saye xmrh sbb saye xlemah. Aww. Ayt kau memg mcm bagus. Saye suke. Xhabis2 lah kan? Sebab? Allah bagi mate untuk lihat ape ade dpn mate, tapi when people keep saying to ignore things , kang Allah tarik nikmat penglihatan kau yang cantik tuh kang, baru lah tahu mcm mane nk hidup tanpe mengignore yea kawan2. Selame aku ade belog lah kan? Pernah aku cite hal kau? Oh tidak, sebab nanti belogku penuh dgn sampah sarap yg busuk bau tah* mcm kamu yucks!. Entry ini adelah sebagai melayan kamu sahaja. I dont give a damn lah. Please. Kesah ke aku? Xkot. Bile hari2 kene megadap muke mcm itu, saye redha Allah dah tulis jalan hidup saye mcm nih. Ni orang panggil salah 1 dugaan belaja. Bertemu dgn kau, and we end up mcm ni. Sape saye nk tentukan semua? Still, salah saye kalau saye xjadi kwn yg boleh terime kau seadenye.Thanks to anything that had happened. I'm glad that I dont have to be so plastic like ur cheap slippers. Yes, I do like to read others blog. That is what blog meant to be kan? Kalau kau fhm lah. Kalau xfhm g tepek kt google translate. Kau kan suke salin tempek. At least org yg express feeling xlah ade mental illness mcm kau, (kalau xfhm apekah mental illness sile google translate lg sekali) xdelah jd hipokrit. Boleh ke tetbe aku nk upkan traffic belog kau yg ala2 tu? Lemme think of it :)


Btw, sorry readers. Janji lain kali dah xkn ade dah entry sampah mcm nih. Biar ape pun halangan lol :)) InsyaAllah.Bunge2 cinte atas kepale otak kau bajet cantik lah? Ingat aku jeles? Xkan nk jeles dgn bnd seringgit tuh kan? Duk sibuk kate aku jeles. Tolong yea. Macam aku xleh beli. Setakat beli pakai duit ptptn tuh ade aku kesah?


p/s:Entry sampah. Mianhe :)

Till then.

2 comments:

Shaz Naz said...

hee..beba darling, sabar2 k..ignore je manusia ituuu

ubabe said...

Hehehe.. Physically yes, but mentally still can't since I see her face every single day