Wednesday, November 30, 2011

Biar Masa Berlalu

Assalamualaikum. Hai ^.^

Suke betul blog pasal masa. Sebab saya seorang yang gemar membuang sampah masa merata huk T___T. Hari ini hari rabu. Rabuku berlalu begitu sahaja. Pagi tadi hanya hantar esaimen ISA. And a lil bit googling on wireless report case-study. Habis? 24jam kamu begitu sahaja. Mengadap laptop dari jam 3 sehinggalah jam 6 dan tersedar belum solat asar. Na'uzubillah. Macam mana orang tak kata semua ni LAGHO? Astaghfirullaha'adzim... So, thesis progression? Sebab kena install Netbeans IDE balik dalam lappy ni sebab now tengah guna laptop kakak. Laptop saya skrinnya udah crack. Tak tahu macam mana boleh jadi. Letaknya di katil. Bibik kemas bilik, carpet sume, tengok2 laptop sudah di atas make-up drawer. Bukak-bukak terkejut. Jatuh jantung pisang ku. Huk. Mujur kakak baik-hati beri pinjam Toshiba Protegenye untuk di bawa. THANKS MAMA FAYYADH.

Kalau mudah sangat kecil hati, merajuk memang payah. Sebab saya begitu. Badan besar hati kecil. Mudah sangat terasa. Payah lah nak jaga semua hati. Sebab kadang-kadang hati saya pun tiada siapa nak jaga :( Tapi THANKS sebab be there time saya perlukan seseorang dulu. Tapi sorry sebab kamu kecil hati dengan saya. 

HOW TIME FLIES>>>>

Budak ni sangat comel dulu. Now and then?? hahaha.. annoying but cute? can ah?

Zaman dolu-dolu

Style tido dolu-dolu

Zaman new-era, tangan nak same kan

Olo busyuk-busyuk, xdapat kaki lagi ni mase ni..

Mok tido atas mama.

Time ni nak jalan pun kena tarik-tarik mama..

Gepren. Anak aunty syam, kawan mama xsilap saya.



Add caption



New-era: Jangan lah kacau time muke die ceni, memang hamuk hangin bagai

Eh, boleh pulak pose. Boolat gile muke kan

Time hangin.


Now dh ada adik. How fast you grow baby.
  
Abang ayad sayang adik.




Till then, bye!

2 comments:

EmaN said...

Hebat budak2 zaman sekarang..tak main dah lego2 ke askar2 ke..hihi..comey lotey lah fayyadh ni..

ubabe said...

hehe..die main lego now sbb die terinfluence dgn iPad pun... haha.. nowadays kn....