Thursday, October 20, 2011

Saya Bukan Pendatang Asing Tanpa Ijin.

Assalamualaikum! Hye!!! (Tolong la, tolong la bace dengan nada yang paling excited sekali okeh! Terima kasih atas layanan anda. Siapa yang baca dengan monotonous tu sila ulang bacaan sekali lagi. ^.^ ) Mesti semua peminat BEBA tertanya-tanya kenapa BEBA happy sesangat ni. Ok. Malam tadi agak messy sikit. Macam Lionel Messy kan. Sebab buat Assignment 5 ISA dengan cepat dan rushing berikutan dengan perjumpaan dengan supervisor kesayangan pada pagi esoknya. PLUS juga ada perjumpaan dengan kesayangan saya. hikhikhikhik. GEDIK ye kamu beba. Gelak pun nak hikhik, tanda mengada. Ewahhh. Macam pantun. Tanda mengada. Saya ulang. Tanda mengada. Bhahahahahahahaha. Itu gelak jahat.

Hehehehe. Hari Isnin hari tu I cek pasal IC, dah boleh amek ke belum, tengok-tengok dah boleh amek. Ape lagi, terus ku khabarkan berita gembira ini pada sua..tettt.. Pada Encik Baik Hati tolong bawak saya ke JPN tempoh hari. Dak MOK nama dia.(Oh, btw, 'dak mok' tu saya cilok dari housemate saya yang tengah berbahagia, jadi saya pun tumpang bahagia dan terlebih-lebih bahagia sampai rasa macam nak kena hantar diri sendiri ke hospital bahagia. :P Jadi, pada hari Rabu yang saya nanti-natikan,tak percaya tengok twitter status saya :P, so nye, pagi-pagi buta kami ke JPN dan seperti biase sayalah peserta pertama. Eh. Peserta pulak. Pelanggan. Eh pelanggan ke? Eh ye kot. So, best lah tanya macam-macam. Sebab rasa macam JPN tu kami yang punya! hahahaha... Saya tanya pasal IC baru, dia kata aktif bermula Januari depan 2012. Encik Dak Mok pun sibuk nak tanya pasal IC dia, "valid" lagi ke tak..hahaha.Saya ketwa sebab soalan macam kelakar nak mati.Oh. Roomate tak bagi kata nak mati. Ok, kelaka nak mampus. Eh, diri sendiri pulak rase macam xelok nanti mak mertua benci mulut jahat. Ok lah. Kelakar sangat lah awak ni. hikhikhik.(gelak pun dah kena belajar-belajar sopan)







Nak tau? Saya baru apply 2 tempat intern baru. Lagi 1 baru nak apply apa ye?? Huhuhu.. Apply kat MIAT kang haaa... Gedik lah kau :P


Rindu budak niii!!!
Budak belakang tu pun saya rindu -_______-
cane nak dpt mcm dulu :( malasnye nak diet :(((((
Till Then, x0x0.
p/s : Saya ade buat bisnes. Dah. Thank you Miss APEQCHAN !!!!! Bisnes ngan kakak xstart2 sebab supplier xreply emel. Korang xnk bisnes ke? Gua ade sponsor baek punye neh nak bg modal. hadoi!

No comments: