Saturday, November 06, 2010

Tagging Magging from Mek Syaz~

sila baca ni dulu:

"once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 5 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

Cik S tagged me suruh wat 25 things bout me? Boleh? hakhak..Mestilah bo-oleh sbb Cik S dah tag. Kang kene tulah sebab xwat mati aku..


25 things,facts,goals about me:
  1. Anak pompuan yang cantik kepada En.Mohd Hilmi & Puan Faridah
  2. Anak no.3..Atas I ade 2org kakak tiri yang hodoh~OOpppss..X2..dorang cantik jugee..
  3. Anak yang paling GOMOK sekali~ yang lain sume kuwus2 :( -mesti adk beradik I happy lps I ngaku ;'( fine..
  4. Paling syg umy,abah,adik-beradik,kwn2,En.Pali
  5. Jalan2 tepi pntai mlm2 tgk laut dengan EnBakalSuami adelah impianku! Gatal~
  6. Mau bertunang lepas tgk Cik Syaz bertunang juge..Gatal gle~Padahal umy xbg~
  7. Alah mesti sume tau I suke PINK!
  8. Suke tgk barang/furniture dapur~
  9. By 2012,kene make sure dpt kerje..Sementare tunggu En.BF hbis
  10. Kerje bese2 pn xpe.Janji gaji masuk every months
  11. Ade je impian nk reduce weight~Tapi PEMALAS~ Boleh je nk kuwus cm korg!!Jgn hengat aku xboleh!
  12. Amat benci pade a group of men yang suke usha2 sbb I tau dorg usha nk kutuk I gemuk kn? Hamek kaw aku sound!
  13. Sayang gle kat MUHAMMAD FAYYADH bin mohd redzuan
  14. Minat Toyota Yaris(kalau boleh nk PINK)..
  15. Suke memasak w/pun xsedap :)
  16. Malas juge buat house chores tp buat juge~
  17. Bile ngamuk/marah sume bnde keluar
  18. Saye suke nanges..Cengeng?
  19. Xpnh duduk jauh dr keluarga tercinta..Paling jauh kt tangkak(KMJ)
  20. Saye taw benci org xbaik
  21. Saye mahu hidup bahagie~
  22. Saye happy bile family saye happy
  23. Saye menangis bile tgk org sedih~
  24. Saye hrp kakngah saye kawen dulu sebelum saye..Saye sygkn die ;(
  25. Hrp boleh bahagiakan semua org yang saye syg :))

I nk tag:

2 comments:

LaLa said...

no.10..keje bese2 asal gaji masuk pon xpe?oh beba ko tawu xsengsara cm aku nanti...keje sampai malam,ot xbayar,keje penat gile...duit gaji cukup bulan sudah kehabisan.bos aku kate 3bulan kasi gaji training dulu...tp dah masuk bulan ke-5 dah ni...T.T.bos aku saje lupe.

ubabe said...

hukhuk~dell'
sian nye
aku npk je muke ko kepenatan bekerje
oleh sbb musabab itu aku xmao keje yang sgt susah spt ahli akitek
mungkin jage budak di nursery sndiri :)