Thursday, June 14, 2012

Stalker.

Assalamualaikum!

Hai. Tau tak ape masalah kalau nak tuka link blog? Nanti few things kat page nanti senget benget. Malas nak godak-godek coding bagai *padahal xreti*. Ok lah. Bukan nak berlagak, tapi ingat blog picisan busuk ni tak de stalker?? Ada ok!!! Baru tadi stalker tu message gua cakap dia baru stalk.

Ok the thing is now nak cakap, Allah bagi kita sakit sebab nak hapus dosa. So dekatkan diri dengan Allah jangan masa sakit sahaja. Kufur nikmat namanya. Ya Allah, seksa betul batuk-batuk, semput-semput ni. Tapi itu lah. Time ni baru nak muhasabah dosa-dosa selama hayat ni kan. 

Saya suka ubat batuk ni sebab dengan izin Allah,
batuk-batuk selama sehari suntuk hilang. Tapi sangat mengantuk!Go for bromohexine!The one in left box

Dari kecik saya bergantung dengan ini. Salbutamol inhanler. Time attacked sedut ini memang lega
InsyaAllah. 

Ok. Ini untuk maintenance sekali ngan attack.
Dulu-dulu masa saya serious asthma, doctor prescribe 1 untuk attack
which is yang kat atas tu Salbutamol,1 lagi warna coklat. Sekarang all in one!
But this one kakak punye prescriptions. :P 

Saya ada satu rahsia. Tapi rahsia ni bukan lah semua orang tak boleh tahu. Hanya seorang sahaja yang tak boleh tahu. So masih diklasifikasikan sebagai rahsia kan. Ok. External hardisk abah saya sudah "cannot be read by the computer" setelah di tolak oleh cucu kesayanganyya dari atas sofa ke lantai yang berlapikkan tikar buluh ke kayu tu la kan. *So semua orang boleh teka siapakah "seorang sahaja" itu* Jadi nak buat hati sedap, ianya tidak rebah dilantai "cement" atau jubin, tetapi di atas tikar yang agak tebal. Maka, saya telah bertanya kepada seorang senior di universiti saya dahulu, bertanyakan tentang bagaimana untuk me"recover" semua data dalam external hardisk itu memandangkan semua data-data tentang kerja abah ketika dia masih bekerja dulu terdapat didalam hardisk itu. 

Abah saya punya warna silver. Oh ye, saya masih sorok
hardisk belioau didalam beg tangan saya.


Setiap hari bangun pagi denga rasa bersalah selagi hardiks itu tidak dibaiki SEDANGKAN ITU BUKAN SALAH SAYA!!!! Kenapa saya perlu rasa bersalah yanga amat sangat? Sila jelaskan!!

Ok lah. Latihan industri hanya tinggal kurang dua minggu. Sila penuhkan e-Li dan mula buat report latihan industri anda.




p/s: tetibe rase cm nak update blog sbb ada stalker tu message cakap dia baru lepas stalk blog saya, *dalam hati saya berkata, Oh! Dah lame xupdate blog!

p/ss: imyt. 



No comments: