Tuesday, May 22, 2012

Tentang Sayang.

Assalamualaikum! wallaaa! Title nak novel. Hahahaha. Memang takde kaitan dengan gender lain okay. Ini perasaan dengan gender yang same dan ini tak bermakna saya lesb ASTAGHFIRULLAHALAZIM! Oh tidak-tidak. Haih. Tiba-tiba sahaja. Saya tengah bermesej dengan awak, tanya awak tengaah buat apa, awak kata awak tengah makan, saya tanya lagi, makan apa, awak kata makan RASAMAS. Saya kata teringat dulu-dulu saya pernah makan RASAMAS sekali dengan dia berdua sahaja. Lepas makan RASAMAS berdua kami ke wayang. Berdua. Saya pernah message dia, saya sayang, awak, dia, dia. FULLSTOP. Sayang tak bermaksud memiliki jugak kan. Saya sayang kalian dalam hati sorang-sorang. Biarlah saya tak cakap hari-hari pun. Biar lah saya rasa awak-awak terasa pun. Janji saya sayang. Itu dah cukup. kbai! *mood tetibe*


Tak sabar nak tengok AKU ADA, KAU ADA????! 






Till then <3

5 comments:

mazida said...

kak beba!kite nk tgk aku ada kau ada tu. siyesss! jgn lupe ajak kite eh.

mazida said...

siyes? jom3! kite mmg nk ajak kak beba aritu. tp tak tercakap. heee~

Anonymous said...

nak gak ikut!kui3

Anonymous said...

mazda jgn lupe ajak ak!ngehee

ubabe said...

mazida bawak masuk anonymous virus!