Tuesday, June 28, 2011

RESULT SEM6.

Assalamualaikum.. 


Akhirnya! Keluar jugak. Neves punye neves punye neves.. Xde la neves sgt pun. Tapi bangun2 tido, dpt 3msgs. From ,




Muna : kak beb, result dah kuar.
Elmy : Result pekse dah kluar.
017*******: Salam, heels cream 2 dah jual ke? 




Haha.. msg ke-3 out of topic. Ok. Topic harini. Usaha. Alhamdulillah. Tapi a bit upset sbb saya target DL sem ni, belum rezeki. Xpe. As usual, byk lg perlu di baiki. Cume alhamdulillah. Naik lagi pointer ku. Sem lps naik, sem ni naik, tp DL xdpt2. Memang ade la tu Allah nk tunjuk. Alhamdulillah.. Saya xkan kufur nikmat yang diberi. Bangun2, bukak lappy atas katil, tgk result, nak nangispun xde lagnsung. Haha..ayat ape ni? Ok la.. sbb expect lagi tinggi. Tapi saye mengaku saye byk tidur ye sem ni. Main dah xde sgt. Cume tidur. Hahaha.. Baik lah. Ini hadiah saye untuk ummy and abh sem ni. 


Thanx to ummy and abah. Selame saye blaja di USIM, selame 6semesters ni, banyak sudah kesusahan yang saye beri. Menghantar dan mengambil saye dr rumah sewa, memberi saya duit belanje since saye mkn BANYAK. Memberi itu dan ini. Melayan semua permintaan saya. Diminta belikan buku, kalian bank-in. Diminta belikan baju, kalian membawa saya ke mall. Terkadang saye berfikir mahu hentikan semua ini, tapi saye xberdaye. Mahu saja saya mencari pekerjaan terus mendapatkan wang untuk dibalas. Tetapi rase cemburu kpd adik beradik yang lain,ingin juga saye hadiahkan segulung ijazah yang akan saye berikan kpd kalian dlm mase setahun lagi. Hanya ini yang saya mampu beri kepda kalian. Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer. Bukan Ijazah Perubatan atau Pergigian seperti kakak2 dan adik2 yang lain. Mengenangkan apa sahaja yang saya akan beri nanti, itulah yang membuat saya terus kan perjuangan. Sungguh lmbt mase berlalu. Tapi berkat doa kalian berdua akan saya lalui juga. InsyaAllah. Akhir kata,sem dpn saye bagi hadiah mahal sikit yea.. InsyaAllah.


Kehidupan di kampus. Sudah saya cari haluannya. Alhamdulillah. Ada sahabat yang sudi berjuang bersama. Ada sahabat yang sudi menjadi teman belajar bersama. Thnk you friends. Lagi setahun je journey kite nanti. Hrp kite semua akan berjaya bersama. 


Kepada kenangan lepas, akan ku titipkan menjadi sebuah pengajaran supaya aku menjadi lebih matang dan lebih bijak membuat keputusan. Dengan izin dari Allah, dan doa keluarga serta kawan2 aku berjanji akan menjadi seorang anak, sahabat dan kawan yang lebih baik. 


Sungguh, berita kehilangan insan yang paling berharga buat sahabat, Normazida bt Jusoh adalah berita yang amat mengejutkan. Tapi, mcm biase, kite hanya hamba yang teramat kerdil. xkan mampu melawan kehendak takdir. Allah telah menulis semua cerita kita di luh mahfuz, siapa kita untuk mengubahnya. Sudah tiba masanya Allah menjemput kembali salah seorang hambanya kesisiNya. Kita hanya mampu berdoa dan berharap agar semua amalan anak yang soleh akan memberi ibu bapa kite Nur di akhirat kelak. insyaAllah. 


Now, its time for me to plan, when to get back to Nilai since beloved room-mates dah buat panggilan hangit td. Korang wt course animation tu siap2 since kalau i balek nilai pun you all xde. Tinggal I sorang2 kt bilik :( Tapi yang paling penting, kene attend wedding Izzah Rahim dulu. Baru chow. Or maybe there's something better. taw lah. We'll see. 


OK?? chill out!





No comments: