Friday, April 08, 2011

Saya bz dan bz dan rindu dan rindu~

Yes.. Double meaning di atas~ Ignore the interface. :( Wutev~ Am still am. Hmmm.... Last week I've done two tests. sighs...At last! Quite satisfied yet still disappointed. Sebab yg second paper tu I study last minute. What a rush~ Xpela. At least xde la sebod yg lepas :(




So minggu nih sgt lah bz memang bz gile babeng xleh bla punye. Kalau ko balek memang xjd keje. Tapi at least boleh je balek lastweek sambil study lyn budak gemok tuh! Okay sebab minggu nih jugak aku ade programming contest. Anjuran membe2 aku. Muke aku memang bukan muke programming tapi sebab member aku yg sorg tuh ajak, jd aku joinlah. Lagipun aku xterer cm dorg jadi aku agk kemaluan disitu untuk join~


So, lepas join programming aku nk kene buat bermacam jenis report. Woi fakulti??? Ingat aku ni kerani ke nk kene wt report2 sume bagai? Okay jadi makenye aku akan menjadi kerani sekejap untuk nk setelkan report2 tersebut :( Okay. Kita xboleh mengeluh sebab itu syaitan. Hehehe. Baik. Beba xmengeluh dah! 


Bosan kan belog aku nih. Jadi aku rase memang aku xde talent lah menulis2 semua nih bagai. Ade kwn2 aku yg pandai menulis. Ayat die sedap. Sedap dibace. Bukan berbunge2 tapi cukup sekadar ayt simple tapi best. Ayat xdelah extravagant punye vocab. Tapi best. Pendek kate best!


Tapi berpandukan ayt diatas, aku xkn berhenti membazirkan space website dengan menulis selagi aku mampu dan diizin Allah :) Sebab aku memang rajin :P


Selain itu .. xde selain2 itulah! Memang aku banyak keje lah :( Final nk dekat~ Takut lah. Banyak ag keje nk setel. Nk keja dateline lagi. Nk setat setadi lagi. Ok. Dah.




Nak ckp nih je senanye. Rindunye!!!!!!!!!!!! Kt budak nih....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




fevret gadget. Memang kene hempas lah :P




Okay geram tgk muke.

p/s : Lagi sorang xpyh mention :P. Saya suka denga awk ckp cm2 :) Blushed!
Dah! The end. Stop dreaming :) Bye!  





2 comments:

puteraduyong said...

dahulukan apa yang lebih perlu... :)

ubabe said...

yes.. Itu yang perlu saya buat sekarang~ Thanx :)