Wednesday, September 29, 2010

Heart Out.Always been the bad side.



Just finished my test td.NETWORK SECURITY katenye..What the heck do I know bout securing the network?? All I know is just encrypting decrypting the message.. Something like algo? Algo sane..algo sini.. Kerberos? Anjing berkepale byk?hehehe... My brother-in-law did asked me last week bout do I even know how to create a network w/in a network...After I hacked the admin? ahahaha...lol! sgt kelaka okey..All I know is just read the book and completely faham the theory! Okey? Its a theory!!! Non of it a hands-on securing network what-so-ever... If I ever know how to go hacking..Dah lame I enter the hacking competition same2 ngan Aizat tuh..Menag wey! 2nd prize!! Ade la beberape riban dorg dpt..hehehe..

Oh! Last night I did a lil house-chores..I took the mop yang sedang duduk diam2 dlm toilet tu...I basuh2..I pijak2...Letak sikit sbun bagi wangi2..Then I lap la lanai kt dapur tu sikit..Kinda sticky~ Sgt sedikit yea I lap...Pastu I tenyeh2 stove tu...Dah lps goreng2 xreti nk lap kn~ Org masuk tgk dapur kate siyes pengotor~Harap muke je LAWA!!(Kaw ingt lawa lah kn~) hehehehe...Td blek2 baby ASK tgh goreng mushrooms.. So I yang dah tau die sgt rajin mengemas mintak lah tolong die same2 ngan I menjage stove biau berkilat cam kete jaguar uncle I yea... Kalau ask tuh xyah cte la...Die meg suke mengemas...Seb bek muke cantik...Memag cantik..Hehehe..Kalau muke takat cantik(cantik ke?) tp PENGOTOR buat ape? Turun2 goreng2 naik2..Tuh je kaw reti knnn? Heee.... hee...Beba wt keje sile ikhlas..Awak pun PEMALAS juge yea..hahah!

Oh yea!Kawan2.. Minggu depan convo En.TemanLelaki ye...Diploma die ari2...Kalau lah I dpt attend..Tp on Thursday... Die kate "ala...diploma je.." Perlu lah ade "je" kn... Bangge nye if I cud attend the ceremony...1st class kot~ I harap pn I dpt 1t class honour nanti..Amiiiiiinnn...Sile amiin ye sume org!! Tenkiu...

huhuhuhu...This week xpat jumpe fayyadh..I xblek umh...Kalau la mama die rajin nk jln2 kt Nilai...Dtg la...Dtg la... ;) Oh fayyadh sgt gedik yea skrg..Notty okey...Pening kepale n penat gle nk lyn die..Seb bek unty syg..Eh2..nk msk ape ea jap g? Today is m y 2nd day puase syawal...alhamdulillah~ Dah janji ngan Cik Normazida nk mkn maggi curry? Atau vege? Curry atau vege ea? Jap g pk... Nk solat..Da~

~last week~
love,
beba....xoxo

4 comments:

mazida said...

cik normazida makan mee sdaap. cik ummu habibah makan maggi curry :))

ubabe said...

mee sdp ciknormazida sdp...sebbaik msk 2 ;)

Cik Mell said...

ok ur fayyadh is dem cute...!!!!

ubabe said...

CM: cik mude.. unty die pun dem-fuc*ing-cute jugak kn..haha